מה עושה משרד פרסום ענק שמחזיק את תקציבי הפרסום הכי גדולים בעולם, כשכל אחד עם קצת פרומפטינג ומשחק של כלים יכול להרים קמפיין עם AI?
איזה סוג אנשים יישרדו את מהפיכת הבינה המלאכותית?
מה עושים עם כל הפייק והדיפ פייק?
ומה מפחיד באמת את מי שאחראי על הטמעת כל כלי הג׳נרטיב בארגון?
פגשנו את עודד לביא לשיחה פוערת פיות על העשייה המדהימה של פובליסיס בהטמעת כלי AI ליצירת קמפיינים מדוייקים ללקוחות שלהם.
דיברנו על כל זה וגם על מה יכול לאיים על יצירתיות ואיך מייצרים קריאיטיב של מותג, בארגון בינלאומי בשילוב עם הבינה המלאכותית. וגם! אנחנו כבר לקראת העונה השניה וכדי לדייק את התוכן נשמח אם תוכלו לענות לנו על שאלון קצר ממש כאן
מוזמנות ומוזמנים להקשיב ולהאזין וכמובן לא לשכוח לדרג אותנו !
האינסטגרם שלנו:
ערוץ היוטיוב https://www.youtube.com/@SingulariotPodcast
לקבוצת וואטסאפ השקטה:
ליצירת קשר עם עודד: https://www.linkedin.com/in/odedl